Nazwa forum

Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-10-27 15:58:39

Reeson
Administrator
Dołączył: 2016-10-26
Liczba postów: 15
Windows 7Firefox 49.0

Atrybuty

Przy tworzeniu własnej karty postaci natkniemy się na takie okienko jak atrybut. Przede wszystkim możemy go wybrać tylko raz i tylko jeden. Dlatego decyzja powinna być przemyślana dokładnie. Atrybuty to bardzo ciekawa i pomocna rzecz, którą nasza postać będzie wykorzystywać bardzo często. Dzięki nim mamy większe pole manewru w wyprawach i ogólnej fabule. Niektóre z nich mają poziomy, lecz niektóre nie mają rozwinięcia. Poniżej znajduje się lista z obecnie dostępnymi atrybutami:


Handlarz - w jego rękach wartość przedmiotu jest nieco wyższa. Potrafi się targować i jest w tym przekonujący. Nie raz oferowane mu są przedmioty "spod lady" za atrakcyjną kasę. Posiada wiele przywilejów kupieckich i przy dobrym wykorzystaniu swojego talentu jest w stanie sprzedać kawałek patyka za 100 Akatów.
Wartość wszystkich przedmiotów wzrasta o 10%/20%/30%


Zielarz - wszelkie liście, zioła czy nawet patyki mają szeroki wachlarz zastosowań. Przy umiejętnościach i wiedzy tej osoby, niejedna ofiara może zostać otruta cz w inny sposób pokaleczona. Medycyna również nie jest mu obca. Gorączka, śmiertelna choroba? Co to za problem. Wystarczą odpowiednie składniki i postawi na nogi nawet zmarłego.
Po udanej wyprawie na, której dałoby radę znaleźć ziele bonusowo otrzymuje jedną losową sztukę z kategorii: pospolita/rzadka/niespotykana.
Jest w stanie tworzyć mikstury leczące zarówno i trujące z kategorii: początkujący/zaawansowany/mistrzowski.


Dyplomata - widzi wiele więcej możliwości rozwiązania sporów od zwykłego człowieka. Potrafi również wywołać niepotrzebną dyskusje, która zamieni się w spory. Szersze umiejętności dyplomatyczne umożliwiają prowadzenie negocjacji z korzyścią dla niego. Coś działa mu nie na na rękę? Wystarczy porozmawiać, zapewne da się to łatwo rozwiązać używając pięknej magii słów. Jest urodzonym liderem, dałby radę zaciągnąć tłumy ludzi na wojnę w jego imieniu.
W wydarzeniu fabularnym ma możliwość przymusowego zmuszenia osoby do swojej racji, oczywiście w granicach rozsądku.


Tropiciel - wraz ze swoim psim towarzyszem poszukują zaginionych osób bądź uciekinierów. Jego obszerny wywiad udziela mu niezbędnych informacji do podchodów. W krwi ma umiejętności odszukiwania zgubionych owieczek. Czworonożny przyjaciel również jest niezwykłym myśliwym. Zwinni i zaradni działają jako zgrana para. Ukryte skarby są na wyciągnięcie ręki, jedynie potrzebne są cenne i rzetelne materiały.
Nigdy się nie zgubi podczas wyprawy.
Może uczestniczyć w akcjach ratunkowych zaginionych osób (II).


Uczony - oczytana i inteligenta osoba. Czytanie wszelkiego rodzaju książek sprawia mu przyjemność, kocha poszerzać swoją wiedze na różne sposoby. Posiada wiele cennych informacji na przeróżne tematy o, których ludzie niższego szczebla nie mają nawet pojęcia. Wiedza na temat antycznych pokoleń, wulkanów, zwierząt kryjących dzikie tajemnice. Cały świat nauki stoi przed nim otworem, wystarczy przejść przez drzwi.
Podczas wydarzeń fabularnych dostaje wiele informacji na temat interesujących go zdarzeń powiązanych z naukami ścisłymi, zwierząt czy roślin.


Sługa Boży - modlitwa, czyste sumienie i szczera wiara. Tymi wartościami kieruje się pobożna osoba, która ma bardzo blisko swoją boginię. Dba o jej dobre imię, czyni dobro w jej intencji i chwali ją na wszystkie sposoby. Hojne dary i wieczne oddanie mają swoje plusy. Nadludzka istota ma w swojej opiece takie osoby przez cały czas. Kocha ich tak jak jest przez nie kochana.
Raz na cztery/trzy/dwa tygodnie może bezpłatnie skorzystać z darów oferowanych przez wybranego Boga.
Liczba otrzymywanych łask zwiększona o 5%/7,5%/10%.


Najemnik - pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze. Dodajmy jeszcze nutkę żądzy mordu, szczyptę adrenaliny i powstanie nam idealna definicja najemnika. Za kasę i to nie małą jest zdolny do posunięć poniżej pasa. Niemożliwe zadanie to dla niego pojęcie niewystępujące w jego słowniku. Z takimi można czuć się bezpiecznie.
Może zostać zatrudniony do wyprawy i jednocześnie uczestniczyć w swojej.
Nagroda za najemnictwo 10%/20%/30% z sumy zdobytych pieniędzy przez towarzysza.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
mt2crystal - aimshotownia - warsztaty - ejehehhe - deathcompany